To be with you

Såg på Idol reprisen idag när jag vaknade, rockigt värre!
Sen åkte jag med familjen in till stan där jag och syster blev avsläppta. Provade en massa kläder, det finns mycket snyggt ute i affärerena nu. Jag köpte i alla fall en svart jätte söt klänning, en t-shirt som jag inte rikigt vet varför jag köpte, den var snygg i alla fall, och sen köpte jag hårfärg och hårspray.
Var inne på 3 affären för att få hjälp med min mobiltelefon, ena knappen är ju lite konstig, kommer man åt den när man skriver sms så byter den mellan stor och liten bokstav och kommer man åt den när man pratar med någon så piper det, en aning störande. Det visade sig att det var en fuktskada, han som jobbade i affären sa att jag hade hällt dricka eller något liknade den och att det var sockert som hade förstört den, jo visst? Har aldrig hänt iaf. Han sa att jag hade tur att mobilen fungerade överhuvudtaget. Gick inte att göra något åt det så jag ska ha kvar mobilen tills den blir sämre och sen får vi se vad som händer.

Min familj har försvunnit till en av Linneas kompis familj, dom skulle beställa språkresa åt flickorna. Men nu har dom varit borta väldigt länge och jag är superhungrig. Jag har i alla fall varit duktig och pluggat engelska.



Kommentarer
Postat av: Ida

Wohooo. Vems jeans? Haha, din smygmärkesnörd. ;)

2008-11-09 @ 18:51:57
URL: http://idamariellewalfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0