Du var min armé

Så, nu ska jag äntligen skriva. Skulle ha gjort det igår men ja orkade aldrig och tidigare idag när jag skull göra det så fick jag  inte igång min dator, den hängde sig när man skulle starta det. Inte förens nu sent på kvällen så fick jag igång den, vet inte vad det är för fel. Mitt tangentbord är lite konstigt också, man måste trycka jätte hårt på tangenterna för att alla bokstäver ska komma med.

Igår efter att vi hade slutat Mat, tro och traditionen vid 6 tiden så gick Ida och jag runt i Grums och delade ut flygbalden om öppethus. Det blev en lång promenad, över två timmar var vi ute och vandrade i mörkret. Upp och ner i trappuppgångar, jag har lite träningsvärk idag av det och det är verkligen illa. När vi var klara så tyckte vi att vi var förtjänta att gå in på Ica och köpa onyttigheter, cola och skumtomtar. Resten av kvällen så kollade vi på "Jag har fått nog av..." avsnitt och färgade hår. Ida har nu en liten rosa slinga i sitt hår, som hon hatar tror jag HAHA.

- Tja!
- Tjaaa! :D
- Käften!
- Skit i det då..
- Naej!
- Schyrra då?
- Men jag vet inte!

Idag hade vi svårt att komma upp ur sängerna, men vi lyckades faktiskt ta oss ner på resurstiden där det blev mattepluggande. Det blev en trevlig skoldag med många meningslösa promenader som gör våra dagar roligare. 
- Stopp stanna!
Trevligt besök av Mr HR elev, inspektion av en tuff mobil och kastande av ninja stjärnor.
Vi hade även musik, vi fick faktsikt spela gittar. Lätta låtar, men jag kunde ändå inte spela för mina naglar var alldeles för långa för det. Musik läraren bestämde att vi skulle ha någon sorts julshow i skolan och bjuda på pepparkakor.
- Marcus du tar gittar solot och Siri och Louise sjunger solo.
Jo visst du, får se hur det blir med där. Vi har ju faktiskt bara två gånger på oss innan det är jul.

När jag kom hem från skolan så somnade jag i soffan ett tag eftersom min datorn inte funkade. Fast min hund kom och slog på mig med sin tass och vägrad låta mig sova. Senare när familjen kom hem så blev det pizza, det var inte så jätte gott. Tycker inte om sån mat så mycket längre.

Imorgon är det fredag igen, HELG!

Grums en Torsdag morgon




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0