Real Wild Child

Sitter i sängen och diggar gamla låtar med Kiss och Iggy Pop. Kiss är underbara, har älskat dom enda sen jag var liten och drog fram mammas och pappas lp skivor för att kolla och lyssna på dom. Iggy pop har jag väl egentligen inte lyssnat på så mycket förut, lite då och då bara. Men efter igår när jag köpte t-shirten med Iggy pop så kände jag att jag borde lyssna mer på honom, han är tuff. 

På något konstigt vis känner jag mig glad idag, av vilken anledning vet jag inte. Jag har egentligen ingen anldening till att vara glad heller i denna skit. Och det har inte varit någon speciellt rolig dag heller, för skoldagen var lång och tråkig som vanligt. Fast jag gillade engelska lektionen, älskar att skriva noveller eller vad man nu ska kalla den.
Efter skolan så har jag inte heller gjort något kul, pluggat, suttit vid datorn och kollat på tv.
Jag tror att det är så att en speciel person som gör mig glad, tar bort tankarna från vissa andra personer som jag inte vill tänka på. Fast egentligen förstår jag inte varför jag blir glad av det, för du gör inget specielt. Oj, det blev nog ett konstigt inlägg...
Raman gör mig glad också, med sina gulliga kommentarer. Föresten så ska jag, han och söt Malin baka cupcakes någon dag.

Imorgon ska jag ha utvecklingssamtal, får se hur det går..
Mamma kom på att jag och pappa är rätt så lika förut.
Jag, pappa, sladdar och prylar.

Jag letar jullovs jobb.
Jag leter lägenhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0