Yes please Markus come to me

Nu blev jag plötsligt skriv sugen, det är bara för att jag har tråkigt. Jag vet, jag borde verkligen sova, men jag har ingen lust med. Jag vill inte ha en ny dag och specielt inte tisdag, usch och fy. Känner på mig att det kommer bli plågsamt. Jag sitter och funderar lite över min 18 års dag, vad man ska göra då lixom. Jag antar att jag måste stå ut med ännu ett trist släktkalas. Nej, men jag vill göra något annat för ovanlighetens skull. Kanske man skulle fixa en fest, men det skulle jag aldrig våga ha hemma. Skulle bara gå runt och ora mig för alla ömtåliga saker som kan gå sönder, förhoppningsvis kanske jag har mig en egen lägenhet då som man kan vara i. Men det vet man ju inte heller hur det kan bli med, antagligen så kommer jag få jobbiga grannar som störs sig på allt. Ute fest kan man ju totalt glömma i Februari, vad lätt det skulle vara om man fyllde år på sommaren. Jag tror helt enkelt att det inte kommer bli något allt, men visst, det är klart man vill minnas sin 18 års dag.
Jag längtar verkligen till 7 Februari nu, det suger verkligen att vara 17 år. Någon dag där efter blir det att pierca sig, då kan inte mina föräldrar förbjuda mig längre. Och jag tycker faktiskt jag har varit duktigt som har hållt mig och inte gjort några piercingar.
Den 20 Februari har jag faktiskt bestämt mig för att jag ska till Nöjesfrabriken, Backyard Babies ska ju spela och dom vill man ju absolut inte missa. Har missat allt för många bra band/artister under åren. Vem jag ska gå med är en annan femma, men jag kan gå själv, det seplar inte så stor roll.

Dax att sova kanske, naaeeej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0