Nu kan du få mig så lätt

Lukas var dum idag och försov sig och kunde inte träffa mig imorse som vi hade bestämt, har ju fortfarande kvar hans scarf. Jag är bra på att sno saker från killar.
Skoldagen var lång och rätt trist, den enda nyheten var att vi hade fått nya bord och stolar i koridorerna i skolan. Det blev faktiskt lite mysigare, får se hur länge dom håller sig hela och inte nerklottarde.
Vi hade våran första lektion i fältstudier A idag, vi fick reda på projektarbete grupperna. Jag kom tillsammans med Siri och Matilda, toppen! Känner på mig att det kommer bli jäte kul.

Det blev så att jag följde med Ida hem efter skolan för det bestämdes igår kväll. Det var meningen att jag skulle plugga religion och Ida skulle plugga Spanska, men blev det så? Nej! Vi har överskotts energi och är helt galna, det blir väl så nä man inte har setts på en hel vecka. Vi lagade nudel/klet röra förut som blev rätt så god, Ida hade på alla kryddor som hon äger. Vi har druckit två koppar med varm choklad, jag har blivit beronde av det. Vi har kikat på folk genom kikhålet i dörren, det är spännade. VI har legat på golvet och lyssnat på musiken från grannarna under, vi testade ifall det är sant att man hör bättre om man lyssnar genom ett glas. Det funkade! Vi har lekt monster krypande på golvet i mörkret, tagit  massa galna kort, lekt med en Rubiks kub, terroriserat Idas vänner på msn, hittat på en ny relgion. Vad var det den hette? äsch, kolla Idas blogg för mer fakta om det.
Sen råkade jag förstöra mitt arband som jag har haft i flera år på min vänster arm utan att ta av mig det, vet inte hur jag lyckades med det. Lite sorligt faktiskt, känns helt tom utan det. Dessutom så var det ju Ginas bror som gjorde det till mig.
Vi har även kollat lite på The Dead terrorist, loves him! SILENCE, I KILL YOU!
Vill ni se bilder från dagen så hittar ni det på Idas Blogg, eller jag bjuder på en liten bild.



Det blev en galen dag, men det gillar vi! Imorgon måste jag dock vara lite mera seriös och plugga.. In Shãa Allah.
Och imorgon är det Tisdag, jag hatar Tisdagar...

Nu ska vi sova snart, Godantt!
Loooolooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0