F-f-f-falling

Lilla My springer som en galning i sitt hjul, runt, runt, runt... Hon får bo på mitt rum nu ett tag, nu när inte Chess längre finns. Jag behöver lite ojud för att må bra.
Det var en ganska så trevlig måndag idag, skol dagen var fort över. Det har snöat hela dagen så nu är det rätt mycket snö ute, vet inte riktigt vad jag ska tycka, allt blir ju gensat mycket jobbigare. Snökänger, snö som förstör mitt hår, tjocka jackor, försenade bussar m.m. Fast jag kommer nog ändå ha samma skor och jacka som vanligt.
Har pluggat matte resten av dagen, det var ganska så kul faktiskt.
Orkar inte skriva något längre inlägg idag, min dator mår inte riktigt bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0