The world welcomes fame

Kom en aning sent till skolan idag, berodde ju på att jag var tvungen att köpa mina biljetter (A). Det var det värt i alla fall.
Skol dagen var lång men helt okej. Vi fick tillbaka 2 prov, nästan VG på engelska provet och MVG på svenska provet. Jag är nöjd, speciellt med engelskan, några slarvfel på svenska provet dock. Jag hatar att jag skriver dock hela tiden, behöver ett bättre ord för det.
Vi har kommit på, eller Siri har kommit på vad vi ska göra för arbete på europaresan. Vi ska göra en dokumentärfilm, typ som 100 höjdare. Vi ska helt enkelt interjuva massa knepigt och kul folk, får se hur det blir.
På bussen hem kom det fram en fullgubbe till mig, Siri och Sebastian hela tiden. Han var en aning pratsjuk. Han sa att han kände igen oss och att han brukade se oss, och att det alltid verkade som vi hade roligt och pratade mycket. Sen frågade han massa om skolan och vad vi skulle göra efter skolan med våra liv.

Väl hemma så lagade jag tacos, mums. Nu ska jag snart göra smoothie, fick inte baka kladdkaka, haha.

Jag och Ida diggade dagens höjdpunkt idag xD

Älskar den här scenen ur Tjenare Kungen.


Kommentarer
Postat av: Ida

Emellertid är ett bra ord :)

Dagens höjdpunkt var bara bäst idag.

Helt klart.

Hadä göttans.

2008-11-17 @ 22:26:00
URL: http://idamariellewalfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0