I just want to make that sad boy smile

Jag slapp att vara hemma helt själv. Jag åkte hem till Daniel på singstarkväll, det var massa folk där. Daniel, KIm, Pierre, Jonas, Helena, Tuttis, Toffe, Sebb och några till som gick tidigt. Det blev sjungande hela kvällen och alla sjöng faktiskt. Lite galet ibland. Jobbigt nog så var jag lite blyg under kvällen också, kanske beror på att jag var den enda som var nykter. Vi drog in till stan vid halv ett tiden, dom skulle in på Score. Jag försökte faktsikt komma in hand i hand med Toffe, men lyckades inte. Det suger verkligen att vara 17 år när alla vännerna får komma in. I alla fall så stannade Daniel kvar ute med mig, snällt av honom. Vi gick runt och frös, jag var snäll och betalade ett ciggpaket åt honom, stackarn har inga pengar nu när han är arbetslös. Var även snäll och betalade Pierres buss biljett och jag hade även lovat Toffe att bjuda honom på en öl om han fick in mig på Score. Fattiga vänner har jag. Medans vi stod och väntade på att alla skulle komma ut från Score så träffade jag på Ulf och Mattias, lite kul. Tog sen den jobbiga bussen hem till hammarö.
Nu sitter jag i min säng under täcket och dricker varm choklad :) Tog tyvärr inga bilder under kvällen.
Nästa helg blir nog kul! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0