Vintern dör

Jag och syster åkte in till staden på förmiddagen, kollade i lite affärer. Jag köpte äntligen Kiss t-shirten och syster köpte en supersnygg kjol. Sen var vi i Mitt i city och kollade på lite karaoke innan Idolerna (Jesper, Loulou, Sepide och Lars) skulle uppträda. Jag ville sjunga men syster vägrade sjunga med mig så det blev inget med det. Framträdandet med Idolerna var väl inte särskilt spännande, fast Lars egna låt var väldigt bra. Efter det var slut så gick vi och köpte en Mcflurry, vi fick en på köpet. Träffade Sean, Linda m.m. där. Vi dorg sen tillbaka till Mitt i city och fotade när Idolerna signerade. När jag skulle fota Lars så lutade han sig åt sidan och log åt mig för att han skulle synnas bakom henne som stod ivägen, vi började skratt åt varandra så kortet blev suddigt, synd, men det det var sött! Jag gillar Lars. Fick ett kul kort på Sepide och Loulou.
Vi gick av bussen vid Peter och Camilla eftersom vi skulle på Camillas 40 års kalas. Vi fick jätte goda cupcakes! Jag var inte kvar där så länge eftersom jag skulle få hem gäster, Malin, Raman och Martina. Vi bakade supergoda muffins och såg på polarexpressen. Det var egentligen planerat att vi skulle vara hos Malin, men eftersom vi inte kunde det så fick det bli hos mig. Det var verkligen trevligt. Det var hemskt när jag skulle visa min hamster och så såg jag att hon låg helt konstigt och stilla, död.. Fast senare så såg mamma att hon fortfarande andades lite grand, men hon har nog inte särskilt långt kvar nu.

Imorgon, eller idag blir det så fyller Mamma år och även Hugo. Så det blir kalas igen :)

  
  
  
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0