One blood

Jag är sur, min kära Ipod har dött eller den har hängt sig. Jag har provart med allt, ingeting funkar. Hur ska jag överleva morgondagens bussresor?

Partyt hemma hos Tobbe igår blev inte så lyckat som vi hadde hoppats, tror inte ens jag ska skriva om vad som hände.
Fast promenaden som vi tog när alla hade gått hem var lite kul, eller vad säger du Jennifer?
Som någon sa "Det är ingen festkväll, det är en pshycokväll", håller med där.

Idag har jag inte gjort särskilt mycket, pluggat lite relgion.
Eller jo jag har sett på Green streat Hooligans, den är underbar. Även om jag inte är ett fotbollsfan så älskar jag den.
Imorgon börjar fucking skolan, det här lovet har gått i räcerfart.

Bjuder på några bilder på mig sen i fredags


Kommentarer
Postat av: Tobbesbitch

Haha, nej festen blev inte som vi hoppats :P däremot var promenaden typ det roligaste av allt ;p säkert för dig o tobbe iaf ;) vi får ha en roligare fest sen när vi är hos Andrea :D

Haha psykokväll var det enda det var xD

2008-11-03 @ 06:51:57
URL: http://tobbesbitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0