Jag är kär i den fulaste flickan i världen.

Det var kul igår hemma hos Raman, vi såg på WallE, så himla gullig film. WaaaaalllEEE, EEEEEVEE. Sen såg vi på någon annan dålig science fiction film, om det är några sorters filmer som jag inte tycker om så är det science fiction filmer. Hans mamma bjöd oss på en varsin skål med frukter och massa pepparkakor, otroligt nog åt jag upp hela skålen med frukterna, min kropp måste fått ett shock för jag inte minnas senast jag åt en frukt. Det var faktiskt gott, och pepparkakorna gjorde oss snälla. Vi lekte lite med våra kameror, spelade super smash bros och guitar hero. Jag blev såklart utägd. Tog sen bussen in till stan vid kvart i ett, gick runt där i regnet och kollade efter någon jag kände. Jag träffade på Jonas, Pjär och Daniel som jag stod och pratade med tills min buss kom. På bussen satt jag bedvid en kille som luktade Burger King, charmigt.

Idag har jag sovit rätt så länge, till klockan ett. Eftersom inte syster ska vara hemma  ikväll så vill jag hitta på något kul ikväll. Får se hur det blir med det, har i alla fall ingen lust att sitta hemma.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0