Kalla mig bög

Det blev inget inlägg igår, hade fullt upp med annat.
Lyckades försova mig igår, eller jag gjorde det med mening. För när klockan ringde så kände jag hur mitt huvud exploderade av huvudvärk. Jag stängde av klockan och la mig för att sova ett tag till. När jag sen vaknade var det inte en chans att jag skulle hinna med bussen in till stan och sen till tåget. Men jag hittade en annan buss så jag kom aldrig försent till skolan i alla fall, varför har jag aldrig åkt den förut? Betyder ju mera sovmorgon, fast tåg är ju mysigt.
Möttes av Linnea och Siri igår i skolan, två slitna och tröttta figurer. Dom berättade endel om dears resa, verkar som dom har haft det väldigt kul. Lektionerna blev lidande, blev inte mycket gjort. 
Vi fick gulliga presenter av dom, kompisaarmband med passade färger. Jag fick ett rosa!
Huvudvärken förföljde mig hela dagen.
Mat, tro och tradtionen lektionen var kul, jag, Ida, Jennifer, Siri och Linnea var i fika gruppen. Vi bakade party cupcakes, supergoda kockostoppar och mystikst äcklig hallonpaj.

Hemma hos Ida sen lagade vi god mat, majsbiffar och couscous. Mumma! Sen var vi duktiga och pluggade inprincip resten av kvällen, till två på natten ungefär. En liten paus gjorde vi dock när vi var på spökjakt i källaren och på vinden. Vi testade nyckeln till alla rummen och letade efter lik i potatiskällarna. Inga spöken eller lik fann vi, men mystiskt rum med peacemärken på väggarna.

Religions provet gick ganska bra tror jag, ska nog räcka till ett G i alla fall. Textanalyserna sket sig ju så klart, men det viste jag redan innan. Matte lektionen var tråkig, matte är tråkigt och absolut obegripligt. Jag fattar verkligen INGENTING, för att jag ska klara av det så måste jag ha någon som sitter bredvid mig och hjälper mig med varenda tal. Jag vill också vara i den andra gruppen och få den lättare matteboken som endel andra får. blä.
Sen slutade vi för dagen för att Mattias inte var där. 
Åkte hem och la mig och sov i några timmar, är fortfarande lika trött. När slutar man vara trött?

Fredag imorgon <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0