Eddie's Gun

Dagen började med att vi firade Marcus med kladdkaka och tomtebloss.
Tråkig skoldag, idrotten var i och försig ganska kul.
Vi fick efterrätt idag, längesen vi fick det. Fast jag orkade typ inte äta något.

Efter skolan åkte jag hem, gjorde mig iordning och åkte in till stan vid sju och träffade Sascha, Matilda, Anna och Charlotte på torget. Vi tog bussen till norrstrand och gick sen till Tolvan. Där träffade jag hur många som hellst som jag känner. Jag träffade Oscar, det var kul att se honom men hann tyvärr inte prata med honom så länge. Hann var snygg i håret, var lite rädd att det inte skulle bli bra när han tog bort dreadsen men det blev det. Jag och Raman stod längst fram när Bermuda började spela, vi lekte fotografer. Tror dock bilderna bara blev skit, ska kolla dom imorgon.
Måste faktiskt säga att Bermuda var ganska bra, för att vara dålig metal. Dom var duktiga, stolt över pojkarna.
Efteråt så stod jag ute i regnet och pratade med massa folk ett tag innan jag och Raman följde med Sascha, Matilda, Anna och Charlotte till Norrstrands Pizzeria. Vi tog sen en promenad in till stan, förbi Gubbholmen där det tydligen skulle vara fest, galet, iskallt och jätte blött. När vi kom dit hörde vi musik från skogen så flickorna gick dit för att kolla medans jag och Raman stod kvar. Det roliga var att det inte alls var dom som sa att dom skulle dit utan två fullegubbar vid en eld med en jätte sterio. Vi mötte sen Daniel och Jonas vid Haga, men vi fick inte komma in på festen där heller eftersom det redan var för mycket folk, vi gick till torget. Där träffade vi Söt Malin och Martina, stod och pratade med dom jätte länge innan allas bussar kom och alla åkte hem och jag blev självkvar. Blöt och jätte kall gick jag till Mc Donalds för att värma mig innan bussen. Där kom depprisionen ikapp mig, brast helt ihop sen på bussen hem. Vet inte riktigt vad som hände, eller jo egentligen vet jag....

Nu sitter jag hemma i min säng under täcket, djupfryst som en fiskpinne.
Mår verkligen piss, världens sämsta humör.
Vill inte ha det så här längre, orkar inte.
Nu är denna helgen förstörd.
Ovärd kväll, önskar att jag aldrig åkte in, skulle ha stannat hemma framför tvn.
Fast jag fick ju träffa väldigt många trevliga människor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0