She's not bleeding on the ballroom floor just for the attention.

Det har varit en helt okej dag hittills, skoldagen gick fort. Vi spelade basket på idrotten, jag är absolut sämst på det. Och ännu värre, om två veckor ska vi till ishallen och åka skridskor, det är jag helt värdelös på, kan knappt stå upp på skridskorna. Det blir styrkerummet för mig då. Jag var med en gång förra året, det räcker.
Idag har det snöat, riktigt snöoväder var det ett tag och nu ligger det ett tunnt täcke av snö på marken.
Påvägen ut från Grums bussen så trampade någon människa på min sko så spännet ramlade av och jag han inte leta efter det. Det blev en aning svårt att gå så när jag gick av hemma på mörtvägen så fick mamma komma och hämta mig och så klart fick jag världens utskällning av henne för att jag hade vår/sommar skor på mig. Samma sak varje år. Jag tänkte faktsikt imorse att jag skulle ha på mig kinaskorna en sista gång innan snön kom...

Är själv hemma nu, resten av familjen drog till bergvik. Jag tycker om att vara ensam hemma, jag tycker om att vara ensam över huvudtaget samtidigt som jag kan hata det också.
Däremot ikväll så vill jag inte sitta själv hemma utan jag vill hitta på något med någon, men som vanligt har jag problem med det. Jag vill att någon ska höra av sig till mig för en gång skull.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0