Poker face

Lussebullar, skummtomtar och ett tänt ljus blev det idag. En super slapp dag med mycket tv tittande, Andra avenyn, Parlamentet, Wallander och lite annat smått och gott. Jag har inte gjort det som jag skulle göra idag, nämligen plugga u-landskunskap. Jag är en dålig människa. Jag borde låsas in i ett tomt rum med bara en massa skolböcker och där skulle jag få sitta tills jag lärt mig allt.
Imorgon klockan 07:15 ska jag gå upp och kolla på adventskalendern, ska i alla fall se på första avsnittet iår. Och sen är det skola igen, imorse längtatade jag lite dit men det gör jag inte längre.. Skulle inte sitta fel med jullov, fast det skulle inte vara bättre. För jag kommer att få plugga hela lovet, för jag är en dålig människa...


Kommentarer
Postat av: Tobias

Klart du inte är en dålig människa :)

2008-12-01 @ 15:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0