Oprofessionell

Idag har jag inte gjort någonting.
Sett på tre filmer, Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest, Pearl Harbor och Mirrors.
Verkligen besviken på Mirrors, lika värdelös som alla andra skräckfilmer, blev inte rädd en enda gång.
Måste nog inse att jag ska sluta se på skräckfilmer, tycker endå bara att dom är dåliga. 


Mår bättre nu föresten, kände mig inte alls bra imorse.
 Imorgon åker jag in till stan en stund, Linnea ska nog följa med.
Måste komma ihåg att köpa hårfärg och hårspray.

Föresten så fick vi skolkorten igår, jag ser jätte sur ut på både enskilda och klasskortet. Det blev inte alls Party. Sen är det synd om Linnea som knappt syns bakom mitt hår.

Jag har laddat upp alla bilderna från spelningen igår på min bilddagbok nu, ni kan se på dom här. Bjuder på en bild.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0