Mamma, Pappa varför är det så kallt?

Som jag anade så var jag hur trött som helst imorse, somnade på både bussen in till till stan och sen den till Grums. Men jag får så klart skylla mig själv när jag sitter uppe så länge, det ska inte hända ikväll. Den här tisdagen gick faktiskt väldigt fort idag. Vi såg på En Riddares Historia på svenskan, älskar den filmen! Undrar hur många gånger jag har sett den, 10?  Och faktiskt så gillar jag det moderna inslagen i filmen, som jag har läst att vissa andra inte gör. Jag tycker det gör den ännu mera humoristik. Det går ju verkligen inte att hålla sig för skratt när dom drar igång med "Queen - We will rock you". Sen så är ju Heath Ledger frotfarande en av mina favorit skådespelare. När spanska lektionen skulle börja satt vi utanför vid borden och väntade på Maria men hon kom aldrig. Hela spanska gruppen stod där utanför och väntade och ingen förstod vart hon hade tagit vägen. Efter 20 minuter gav vi upp och jag gick och hämtade matte boken och såklart så kom hon då. Tydligen hade hon sagt förra gången att vi skulle jobba självständigt med våra länder, men det var det ingen som fattade. Matteprovet som jag gjorde på omprovstiden gick helt okej, hoppas verkligen jag klarar det nu.
Bussen hem spenderades med Djungelvrålsklubba och Ebba Grön, helt själv var jag. På bussen till Hammarö så träffade jag Robin, han kan verkligen prata.

Väl hemma har jag inte gjort särskilt mycket, tv och två avsnitt av Andra Avenyn, varm oboy och hallongrottor.
Imorgon har vi äntligen Mat, tro och tradition igen och sen efter det ska jag och Ida dela ut flygblad om öppethus runt om i Grums. Och sen ska jag sova hos henne och hon ska färga mitt underhår.

Jag är dålig på att ta bilder nu, har tänkt att jag ska ta lite snöbilder. Men dom timmar som det är ljust på befinner jag mig i skolan, mörkt när jag åker till skolan och mörkt när jag åker hem. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0