Lovers and Shotguns

Förut när jag var ute och gick med Hugo så lånade jag mammas jacka, jag såg ut som en Eskimå. Och Hugo fick vara min Isbjörn i koppel.
Två koppar varmchoklad har jag hunnit med att dricka också, beronde? Ja!
Har just kollat lite på reprisen av EMA på Mtv, bara massa dåliga artister med.

Jag vill att det ska vara fredag eftermiddag när vi åker bussen hem, jag vill ha helg! Ska bli väldigt skönt. Jag ska sova mycket och sen vill jag se en massa på film och tv. Egentligen vill jag nog inte göra mycket mera än så.
Fast imorgon kväll ska jag på spelning på Tolvan, har lovat Daniel att komma och se på när deras band ska spela.
Dålig metalmusik, men jag får väl försöka stå ut. Ska ta med mig systemkameran tänkte jag, får bli deras personliga fotograf. Raman ska lära mig ta bra "konsert" kort. Lite kul är att det kommer mycket folk jag känner :)

Nu ska jag snart sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0