Jag tänker alltid på dig

Konstigt nog så är jag inte trött som jag faktsikt borde vara, det kommer väl kanske imorgon.
Har väl egnetligen ingenting att skriva mer än att jag var duktig förut och pluggade matte, lite kul var att jag fick hjälp av syster som ska ha prov på samma ska imorgon, hon gå lixom i åttan.
Jag lyckades missa Andra avenyn, men får väl ta och se det någon annan gång.
Pappa kom hem från Finland förut, han har åkt färja fram och tillbaka till Helsingfors. Jobbresa med massa konferanser och bubbelbad. Jag vill också åka på en färga någonstans, var så längesen jag gjorde det. Vi fick i alla fall en massa godis när han kom hem.
Mamma hämtade ut H&M paketet, kjolen och linnet passade perfekt.
Imorgon är det änligen fredag igen, veckorna går verkligen fort. Har ännu inte hittat något kul att tillbringa fredagskvällen med, jag vet bara att jag inte ska vara hemma i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0