I'm the supervisor

Okej, nu ska jag ta mig tid och skriva. Har inte riktigt haft tid och ork för det.
Igår var det en rätt så trevlig skoldag även om jag lyckades slå mig överallt. Jag råkade slå i hälen i bänk och träffa en närv så det gjort skit ont och sen efter svenskan så fick jag lite damp och sprang ut från klassrummet och hoppade på Ida samtidig som jag lyckdes slå i handen in i ett skåp på ett vasst lås så jag fick ett djupt sår på handen, jag blev sen omplåstrad av Ida och Mattias. Det gör faktiskt fortfarande ont. Jag var inte med på idrotten för att jag hade ont i magen på morgonen så jag orkade aldrig ta med mig kläderna, ångrar det för jag hade gärna varit med på styrketräningen.
Efter skolan så blev det LUSSEBULLSBAKNING med mamma och syster, jag älskar lussebullar <3
Senare åkte jag och syster till norrstrand fr att gå på spelning på tolvan. Endel riktigt bra band och endel riktigt usla. Träffade en massa trevligt folk, Raman, Lukas, Sean och hans vänner, Daniel,  Hippien, Jesper, Pjär, Jonas, Ginas klasskamrater Madde, Elin, Simone, Christoffer från skolan och även den söta killen. Efter att jag hade dumpat min syster så följde jag med hem till Daniel en stund, där var det rätt dött. Jag och Hippien satt och diskuterade japansk musik medans Daniel, Jesper och Pjär satt och kollade på youtube klipp. När Hippien gick så spelade jag och Daniel gittar, jag är sämst på det. Sen så hände det väl inte särskilt mycket mera, eller jo.. Det var lite konstigt på bussen hem från stan, det var inte alls mycket folk på det, nästan helt tomt. I vanliga fall så är det alltid proppfullt på nattbussarna.

Idag när jag vaknade så kollade jag på inspelat Idol, Johan Palm har nu åkt ut. Tyckte att han kunde vara kvar en vecka till och att Alice kunde ha åkt ut istället. Vid sex tiden fick vi skjuts till Lillängsskolan av grannen, vi skulle på min Kusin Marias 50 års kalas. Fast det var inte så jätte kul eftersom det var rätt dött i början, hade jag stannat längre så hade det säkert blivit roligare. Maria lovade att dom skulle fixa en lägenhet åt mig i Grums, haha. Tog sen bussen från skoghalls centrum hem till Daniel. Singstar fest, Bermuda VS Inferior. Det blev inte så kul som jag hade hoppats på för när jag kom dit var alla redan fulla och jag höll mig nykter hela kvällen, fast det borde ha varit kul eftersom vi var ungefär 20 personer där. Helena som ägde singstar spelat var inte kvar så länge eftersom hon och flera andra skulle dra in till stan, så det blev inte så mycket singstar för mig. Resten av tiden så satt jag och lyssnade på en massa nördar som diskuterade/ lyssnade / spelade metal musik i några timmar. Inget som jag förstår mig på alls. Pratade rätt mycket med Inferior's sångare Christian, tror jag han hette.Trevlig var han i alla fall, Det finns en Kalle och chokladfabrik i skåre. Fick sen sällskap av både Christian och hans vän som jag inte kommer ihåg vad han heter på bussen in till stan och när jag av gick av den så träffade jag på Sean och hans vänner en liten stund innan jag skulle på nästa buss.

och nu sitter jag här och dricker varmobóy och tänker på en sak..
Imorgon blir det plugg..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0