I was made for loving you

Nu är jag hemma från skolan, det har inte varit en fullt då glad dag som igår utan tvärt om. Jag var på riktigt dåligt humör imorse, orkade inte ens vara trevlig och prata med någon utan jag stängde in mig i min Ipod hela förmiddagen. Fast det som var bra med det var att jag fick en massa gjort på dom två första lektionerna. Skyller på att jag var otroligt trött imorse. Efter lunch så blev jag på bättre  humör i alla fall, med hjälp av Ida på svenskan. Då fick vi inte mycket gjort, men vi ska ta igen det på Torsdag för då ska vi plugga.
Utvecklingssamtalet gick bra, faktiskt. Bröt inte ihop som förra gången, utan allt var för det mesta posetivit och nu känns det faktiskt som att jag kommer klara det här. Det var lite kul att få höra omdömmet från Ann-Sofie, våran mat, tro och tradition lärare. Hon tyckte tydligen jag var jätte och utmärkte mig från dom andra, att jag var duktig på att laga mat och att jag kunde mycket om råvaror m.m. Sen tyckte hon att det var kul att jag brukade handla mat i utlandsbutiker (lol, har  typ gjort det en gång och då köpte jag godis). Jag blev glad i alla fall, eftersom jag älskar att laga mat. Företsen nu när jag skirver om det, jag har lovat att jag ska laga mat åt Oscar någon dag, eftersom han aldrig orkar göra det själv. Får se vad det blir för något spännande vegetariskt.

När jag kom hem lagade jag morotsbiffar och majsbiffar som jag köpte innan vi åkte hem från grums på Ica Orrby. Det blev mums och nu är jag proppmätt. Imorgon har vi mat, tro och tradition, längtar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0