I wanna rock and roll all night

Skulle ha gjort om designen, men internet hängde sig så jag orkar inte göra om allt nu. Tar det imorgon istället.
Kände att jag behövde något nytt och mörkare, för mörkt ska det bli, svart helt enkelt.
Jag är inne i en svart period nu, när det gäller det mesta.
Jag är verkligen en upp och ner människa, allt är som en berg och dalbana. Ena stunden gillar jag en sak, sen tröttnar jag och gillar en annan. Samma sak är det med frukost pålägg, jag äter en och samma sak tills jag tröttnar och då byter jag till något annat.
Jag borde egentligen sova nu, för jag har ont i huvudet. Men nej, jag vill vara vaken en stund till.
Jag nördar låten som vi har lyssnat på spanska lektionerna, "dos dias en la vida", den är mysig!

Jag är en skygg katt och Raman är en läskig tiger, Grrr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0