Divine

Godmorgon världen!
Idag har jag sovit länge, ända till klockan tre. Det kom aldrig någon och väckte mig föräns då. Men som vanligt är jag lika trött ändå, spelar ingen roll hur länge jag sover. Pizza bullar och varmchoklad till frukost. Idag skulle jag egentligen åkt hem till Raman och bakat kladdkake muffins och pluggat matte, men det blev inte så mycket med det eftersom jag har sovit bort hela dage. Sen orkar jag inte det i alla fall, på söndagar ska man inte göra någonting. Syster plingar på gittaren, I'm yours spelar hon just nu. Den som jag hade tänkt att lära mig i våras innan den blev en radioplåga.
Idag ska jag vara duktig och plugga u-landskunskap och se på någon film, tror det går en Wallander film som jag inte har sett. Just det, det är ju faktiskt första advent idag och imorgon är det December, shiit. Får inte glömma att byta klistermärke på på busskortet...

Jag fick precis en chokladkalender av mamma :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0