D.A.N.C.E

Idag hade vi otur med bussar, iaf jag, Mary-ann och Matilda. Vi väntade jätte länge på att 800 bussen skulle komma, men det gjorde den aldrig så Mary-Ann gick in och frågade vart den hade tagit vägen. Precis då kommer busschauffören och hoppar in i bussen så jag springer in för att hämta henne och när vi kommer tillbaka ut är bussen borta. Han hade tydligen bara hoppat in i bussen och åkt iväg, inte en chans att vi skulle ha hunnit med. Vi fick vänta på att 601 skulle komma istället, även den var försenad men som tur var så kom vi med den. Missade halva spanska lektionen.
Var och pratade med Ann efter maten, jag ska från och med börja läsa Matte A igen så jag kan ta igen allt jag ligger efter i. Engelska provet gick väl ganska så bra, hatar sista läsförståelsen.
Mat, tro och tradtionen var som vanligt jätte kul. Jag och Linnea gjorde friterade munkar och sesam godis. Tyvärr var jag lite besviken på maten, det var inte alls lika gott  som det har varit de tidigare gångerna. Allt var mest tort, fast pitabrödet och falafeln var väldigt god.

Såg på Systrar i Jeans förut, tycker inte om filmen, den är dålig. Dom har ändrat alldeles för mycket. Borde egentligen ha pluggat Svenska, men orkade inte. Det får bli imorgon.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0