Alla gillar brudar

Jag har lite små panik. Biljetterna till An Cafe släpps imorgon klockan 9 och det jobbiga är att ingen kan köpa dom då, eftersom jag inte har pengar så det räcker på kortet och mina föräldrar jobbar och det var tydligen väldigt viktigt för dom att ha med sina kort. Så om biljetterna säljs ut fort kommer jag inte att få någon och då kommer jag deppa sönder. Jag kommer vara sur hela dagen imorgon i skolan, kommer springa till datasalen och kolla hela tiden. Inte föräns jag kommer kan jag andas ut för att det fortfarande fanns biljetter kvar, eller ännu värre, få världens utbrott för att dom är slut.
Usch, kommer verkligen inte bli kul.

Såg på Andra Avenyn förut, ojojoj, nu händer det grejjer. Sen såg jag på andra Narnia filmen, den var väl helt okej. Den första var bättre, fast jag tyckte inte den var så jättebra heller.
Tog lite kort förut, men vet inte än om jag får lägga ut dom för syster. Får se om dom kommer upp imorgon.

Jag vill inte till skolan, helgerna går allt för fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0