A virgin like you

Bloggen har en massa skumma saker för sig, hm..?

Idag har verkligen ingenting gått bra för mig, allt var verkligen emot mig, var på dåligt humör ända tills jag åkte hemifrån.

Idag vid sju åkte jag in till stan för att träffa Jennifer, Matilda och Sascha på mc donalds där vi satt en stund innan vi gick vidare till nöjesbutiken för att hyra några skräckfilmer. Vi tog sen bussen hem till Sascha som bor på Herrhagen.
Det var trevligt, men enligt mig var filmerna värdelösa. I och försig så tycker jag att alla skräckfilmer är det, jag blir inte rädd utav en enda.
Senare gick jag och Jennifer in till stan, förbi nöjesfrabiken där vi lyssnade på en låt med Håkan Hellström, min favorit låt förtillfället faktiskt, "En vän med en bil".
Inne i stan gick vi runt lite överallt, det var massa med utklädda folk. Träffade Gina och massa vänner till henne så jag anslöt mig till dom medans vi väntade på bussen hem. Det var lite kul när en av killarna kom fram till mig och gav mig hans mobil och sa att jag skulle prata med han i mobilen, han sa att vi kände varandra. Ingen av oss fattade någonting först men efter att vi hade pratat en stund så visade det sig att det var Jesper, Dannes kompis. Blev ett lite roligt samtal.
Bussen hem var hemsk, luktade spya överallt, usch. Fick lite festival känsla, haha.
Längtar till imorgonkväll, då ska det bli kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0