Turning Japanese

Hej.

Blev aldrig att jag och Linnea gjorde något igår, vi kom nämligen aldrig på något att göra. Familjen Kahn var här och åt mat så jag umgick med Camilla istället. Vå såg Talang finalen, lilla äckelungen som sjöng så bra vann. Sen såg vi på Peter Pan, den är bra. Fast jag var så trött då att jag nästan somnade hela tiden. Efter filmen gick Camilla hem och jag gick och la mig och sov, tidigt.
Camilla fyller 17 år idag, Grattis!

Idag har jag nästan inte gjort någonting. Kollat på tv, pluggat lite naturkunskap, gjort god hallon smootihe och läst massor i min bok (En geishas memoarer), den är verkligen underbart bra! Ska se filmen sen när jag har läst ut den, har redan sett den två gånger, men åndå.

Jag har försökt få ta i Linnea, men hon svarar inte på sin mobil. Vi bestämde nämligen igår at vi skulle göra något idag istället, får se hur det blir med då ....
Jag har tråkigt










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0