Vi rymmer bara du och jag

Hej.

Nu är jag äntligen hemma från skolan, har varit en hemsk dag. Både jag och Ida har varit på dåligt humör hela dagen, helt deppiga var vi. Jag försov mig även imorse så jag var tvungen att ta en senare buss, missade första lektionen. Inte bra, måste sluta sitta uppe så sent. Sen så slutade min Ipod sluta på bussen till skolan, klarar mig inte utan den. Jag klarade både engelska och matte nationella proven, kändes bra även om det inte var världens bästa resultat.

Just nu känns det som om jag bara vill försvinna bort från allting, det skulle vara så himla skönt. Behöver sommarlovet nu. Just det, jag kanske har hittat mig ett sommarjobb. Det var Karin som smsade mig och frågade om jag hade hittat något jobb än, och det har jag ju inte. Så jag kanske ska få sälja jorgubbar, slappt. Det var nämligen så att Karins kompis skulle sälja jordgubbar, fast nu ska hon inte det längre så då kanske jag ska få hennes jobb. Det skulle verkligen vara toppen! Karin skulle i alla fall höra av sig när hon visste säkert.

Min mage skriker på mat, kan den inte vara klar snart?

Sitter och lyssnar på alla Eurovision Songcontest låtarna, ska försöka lära mig dom till imorgon. Önska mig lycka till, haha. SM final 1 imorgon, måste ses. Ska kanske även på circus imorgon, pappa har nämligen fått gratis biljetter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0