Tisdag morgon

Hej.
Sitter i datasalen i skolan helt själv. Har nyss gjort andra delen an nationella provet i matte, det gick skit dåligt som vanlig. Jag kommer få Ig i matte, känns inte särskilt bra. Jag är hungrig, men vill inte gå och äta själv. Får vänta på att dom andra ska bli klara, om dom inte redan är det.  Nu kommer Ida!
Jag träffade Karin på bussen in till stan förut, trevligt. Vi pratade festivaler, längtar till i sommar.
Nu har jag inget annat kul att skriva, får bli mera senare idag.
Hejdå

Kommentarer
Postat av: mingla

Håller på med ett skolarbete om just blogging och undrar om du blivit utsatt för blogg-mobbning någon gång? Vore snällt om du ville svara.

2008-05-13 @ 11:15:59
URL: http://heymingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0