Sverige är med!!

Svergie kom med till finalen, satt i soffan och började skrika när pogramledaren nynnade på den svenska låten.  Blev lite orolig där ett tag att Charlotte inte skulle komma med. Även Island och Danmark kom med, så nu är alla Nordens länder med i finalen, roligt. Nästan alla låtar som jag tyckte skulle komma med gjorde det, så nu är jag glad.

Sen så har det fixat sig med allt under helgen. Det blev inte så att vi ska träffa killarna imorgon, utan det blir på lördag istället. Ville inte det först eftersom finalen i ESC är då och jag tänkte att det inte skulle bli så kul då eftersom killarna säkert inte ville se. Men så fick jag höra att Sam också är en lika stor eurovision song contest nörd som mig, så då bestämde vi att vi skulle se den tillsamans. Blir bättre för både Linnea och Fredrik (Berra).
Åker till Ida imorgon ändå efter skolan, tycker synd om henne om hon skulle sitta ensam i sin lägenhet en fredagkväll. Sen så kanske min syster ska följa med också, vet inte riktigt varför men jag fick för mig att fråga om hon ville med till Grums. Får se vad vi hittar på. Nu ska jag kolla min bilddagbok och sen sova. Så Godnatt!

image54

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0