Söndag

Hej.

Sov till halv tolv idag, kunde inte sova längre för jag hade så ont i ryggen. Vet inte vad jag har gjort med den, pappa kanske har smittat mig med hans ryggskott. Vid ett åkte jag och familjen in till stan, Linnea skulle köpa skor bland annat. Hon hittade ett par söta på Din sko. Jag köpte mig en högtalare till Ipod, så nu kan jag ta med mig musiken ut. Wiee.

När jag och syster skulle gå och kolla om Alfie var öppet så ringer pappa till mig att vi skulle skynda oss tillbaka för det gick 6 snygga japaner (dom var säkert inte Japaner), över gatan borta vid han. Så jag skriker:
- FAN Linnea! Vi måste springa tillbaka, 6 snygga Japaner borta vid Arena!
Så det gjorde vi, vi smög efter dom en stund men dom försvann in på Score så vi hann inte se så mycket av dom. När vi hade gett upp hoppet och var påväg tillbaka så kom dom ut igen. Samma killar som jag och Ida mötte på valborg. Dom är söta allihopa. Sen gick vi tillbaka till Alfie och åt mat, älskar maten där. Jag fick Kinder ägg.

När vi kom hem bestämde vi oss för att gå på picknick. Den blev dock inte så lyckad. det blev molningt och vi hade inget fika eftersom hammarmacken hann stänga innan vi kom dit. Men det var mysigt ändå.

Nu ska jag se på Inför Eurovision songcontest.

HARDCORE SUPERSTAR TILL ARVIKAFESTIVALEN <3

image22

Kommentarer
Postat av: BlommigPyjamas (Ida)

Haha, så du fick se dem igen!
Picknick utan Picknick, bra där!

2008-05-11 @ 20:56:58
URL: http://blommigpyjamas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0