Söndag 26 Maj

Förlåt för att jag inte har skriv något, jag är inte riktigt på blogg humör. Därför tänker jag inte skriva så mycket nu heller för jag ska sova som vanligt. Vad har jag gjort idag? Jag kan sammanfatta dagen lite snabbt. Efter att jag hade vaknat, ungefär vid tolv så kollade jag på ESC finalen igen. Var bara tvungen att se Björn Gustavsson igen. Sen vid tre åkte jag, syster, pappa och Hugo hem till farmor och fikade, där var vi i några timmar. När jag kom hem igen så började jag läsa ur "En geishas memoarer" som jag lånade av Isabell dagen innan. Har sett filmen och älskar verkligen den så jag har velat läsa boken jätte länge och jag blev glad när jag såg att Isabell hade den. Sen så kollade jag lite smått på ESC finalen igen med mamma som missade den igår och efter det såg jag på "Stolthet och fördom" som gick på 3:an. Det är en helt otroligt bra film, skulle vilja se den äldre versionen också för den har jag inte sett. Tycker om skådespelarna i den nya och han som spelar Mr Darcy är verkligen jätte söt. Jag använder ordet "verkligen" hela tiden, störande. Nu ska jag sova.

Kommentarer
Postat av: BlommigPyjamas (Ida)

Du kan få låna den gamla versionen av mig om du vill =)

2008-05-26 @ 08:31:13
URL: http://blommigpyjamas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0