Socker

Hejsan. Har visst glömt bort att skriva något inlägg idag, förutom det om att Linnea har skaffat sig en blogg. Dagen har väl varit helt okej. Jag klarade mig. Vädret var idag mycket sämre, kallt och blåsigt men ändå sol. På bussen till skolan imorse så träffade jag på den läskiga killen som pratar så mycket igen, eller David som han heter. Han frågade om mitt nummer den här gången, men jag ville inte ge han det. Taskigt kanske, men jag är ju rädd för honom och jag ger inte ut mitt nummer till främlingar. Skoldagen var väl som vanligt, alldeles för lång och tråkig. Orkar inte med skolan mera nu. Det har inte varit ett bra år för mig när det gäller att sköta skolan, jag vet inte vad det är för jag kan ju egentligen om jag vill och lägger ner mig. När jag börjar tvåan ska jag försöka skärpa mig och inte ha så mycket jobbigt efter mig. Får se hur det blir med det. Jag måste börja tro på mig själv, men det är svårt med det här självförtroendet.

Efter skolan gjorde jag allt förutom det jag skulle göra, nämligen plugga. Jag är verkligen dålig. Hoppade studsmatta med min syster, Ipod och högtalare. Vi pratade endel, det kändes bra. Grannungen var jobbig och skrämde iväg oss därifrån eftersom vi inte orkade med henne. Vi gick istället in och kollade på två Andra Avenyn avsnitt, så nu är jag ikapp. Nu ska jag läsa ut min bok som jag har varit seg med. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Linnea C

JAGÄSLAKRDIGSYSTER!

2008-05-14 @ 15:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0