Peter Pan

Jag råkade ta bort det här inlägget en gång, men jag skriver väl om det även om jag egentligen måste sova.

Det känns faktiskt som om jag kan Mat, Tro och Traditionen nu ganska så bra. Skulle verkligen vilja ha ett bättre betyg än G, men tror knappt jag får det. Ulf gör ju jämt så svåra prov. Jag testade min nätstrumpbyxor förut, jag lyckades förstöra ett hål med nageln, bra gjort!

Imorgon ska vi se på "Life of Brian" i skolan på religionen. Har sett den någon gång när jag var jätte liten hemma hos Ola och Jennie när dom fortfarande bodde i deras gamla hus. Kommer knappt ihåg någonting, förutom att dom hänger på korset och sjunger " Always looking on the bright side of life". Har för mig att den var väldigt rolig.

Jag vill åka till Moskva, och jag kanske, kanske ska det...! Idéen om det kom i lördags efter att finalen i Eurovision song contest var avgjord och Ryssland hade vunnit. Jag, Isabell och Camilla började prata om att vi skulle åka och se nästa års final i Moskva. Pratade med Mamma och Pappa om det och dom verkade inte vara helt emot det. Till och med Mamma sa att hon också vill åka dit och sen den. Skulle verkligen vaerkligen vara jätte kul för jag har alltis velat åka till Moskva, ända sen jag såg Vasilijkatedralen i Kreml på filmjölkspaketen när jag var jätte liten. Underbar byggnad!

Jag och Linnea bestämde idag på bussen att vi ska stanna kvar en vecka efter att alla har åkt hem från Indien resan. Någon mer som är på ? :D Längtar jätte mycket till att vi ska åka dit.

Jag är jätte res sugen, Pappa pratade om att åka till Turkiet eller något annat ställe i Augusti. Vet inte om han var seriös eller inte. Fast Turkiet vill jag inte åka till, för där har jag redan varit 3 gånger. Hoppas att vi åker någostans!

Nu ska jag sova, Godnatt!

Vasilijkatedralen


image58

Kommentarer
Postat av: BlommigPyjamas (Ida)

Haha, vad bortskämt det låter. Jag ska resa dit, och dit,och kanske dit. :P
Men jag är på Indien en extra vecka of course!
Frän byggnad!

2008-05-28 @ 01:08:28
URL: http://blommigpyjamas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0