Packlista

Packlista inför Stockholms resan:

* Kläder
* Underkläder
* Påslakan, lakan & örngott
* Nessisär med allt i
* Smink
* Voffeltång
* Sov kläder
* Försvarets hudslava
* Nässpray
* Hårborste, kam
* Stjärnor & Lim
* Hårspary
* Parfym
* Palestinasjal
* Diadem & hårspännen
* Mobil, laddare
* Kamera, laddare
* Ipod, laddare
* Högtalare, laddare
* Plånbok, pengar m.m.
* Mcdonalds presentkort
* Skor
* Godis
* Dricka
* Något ätbart
* Tuggummi

och massa annat säkert som jag inte kommer på nu.....

Inte så kul för er att läsa den här, men den är inte till för att läsas av er utan för att jag inte ska glömma saker.


Kommentarer
Postat av: Linnea

HAHA, fin lista , jag ska skriva upp plastskedarna på min =D

2008-05-14 @ 00:52:11
URL: http://albinoapan.blogg.se
Postat av: Da Teacher

Noooooooooo! It´s far too... alldeles för mycket. Du skall bära på det!

Da Teacher

2008-05-14 @ 18:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0