Onsdag

Hej

Nu är allt typ färdigpackat, några saker ska jag packa i imogron också. Det kommer bli jobbigt att bära märker jag, eller jag behöver ju inte bära något eftersom jag har packat allt i min kära rullväska, men det blir nog tungt att dra ändå. Kommer att få gå upp jobbigt tidigt imorgon, vi ska hämta Linnea vid 06.15. Pappa är snäll och kör in oss till bussen i stan. Jag har sett fram emot den här resan så jag hoppas den kommer att bli rolig.

Vad har jag gjort idag?  
Jo jag har ju varit i skolan som vanligt, det var en ganska roliga dag. Vi jobbade mycket med miljöprojektet under dagen, det börjar bli bra nu, i alla fall för våran del.
Jag hade glömt att ta med bra skor till idrotten, så jag hade min kinaskor och det var ju inte så lyckat när vi skulle springa ca 5 km i skogen. Så jag tog en promenad med Linnea runt, vi har bestämt oss för att vi ska bli duktiga och börja springa. Får se hur det blir med det, säger så varje år.....

Efter skolan var jag och red, hade Amandla idag och det gick väldigt bra. Det är kul när det går bra. Vi har bestämt att vi ska ha samma hästar nu varje gång vi rider dressyr, så vi fick önska hästar. Jag önskade Amandla och Rex, får se vem det blir.

Sen när jag komhem från ridningen så har jag ätit mat, duschat, färgat slingan rosa, packat och sett på top model finalen.

Nu ska jag fixa mitt hår. Godnatt. Föresten så kanske dte inte blir några fler inlägg föräns på söndag kväll när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0