Onsdag

Hej Hej

Nationella provet i matte gick dåligt, fast det visste jag ju innan att det skulle göra. Imorgon har vi också ett matteprov, skulle behöva ett G på det.

Vädret i dag har varit underbart, jätte soligt och varmt. Kunde gå i t-shirt hela dagen. På ena geografi timmen låg jag, Linnea, Ida & Jennifer i gräset och masserade varandra, det var mys. Vi kommer nog befinna oss där så fort vi har tid och vädret är fint veckorna framöver. Imorgon eller egentligen idag så ska det bli ännu varmare. På idrotten idag hade vi fridrott, hatar det för jag alltid har varit sämst på det och det är jag fortfarande. Behöver bättre kondition också för den är också sämst. Får försöka med det till sommaren kanske, kommer aldrig bli något om jag känner mej men..

Efter skolan åkte jag och red. Hoppning i det varma ridhuset på Ronja. Första gången jag red henne, hon är alldeles för stor för mig, klarar inte av att rida stora klumpiga hästar så bra. Men hon var duktig på att hoppa.

Efter ridningen blev det Pizza och studsmatte hoppande, premiär för i år. Pluggade även lite matte men det gick dåligt.

Nej nu måste jag sova, klockan är mycket (00:21) Godnatt!!

Ronja

image20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0