Om du var här

Hej

Kom hem från skolan för en liten stund sen, slutade tidigare för att Bea är senil. Sitter här nu vid min dator och gör ingenting, borde plugga på datorkunskaps provet som vi har på Torsdag. Ikväll är det äntligen Semi final 1 i ESC, men jag har knappt hunnit lyssna på låtarna. Dåligt, jag brukar ju alltid kunna alla när Semi finalen är.

I morse när jag kom till skolan var jag på världes dåligaste humör, men det förändrades snabbt när jag plötsligt fick ett paket av Ida och Linnea. Det innehöll Hello Kitty plåster som jag har velat ha länge, men inte hittat några. Tack så jätte mycket Ida och Linnea, ni är verkligen bäst. Tack för att ni finns! Sen en liten stund senare så fick jag och Linnea ett varsit kuvert av Ida, Det var ett presentkort på en middag/kväll hemma hos henne, så gulligt! Tack det behöver jag.

Idag när vi hade Svenska så satt jag och Ida och pratade i klassrummet så började det verkligen spöregna ute. En stund senare så ser jag en jätte blixt och ett jätte högt muller. Alla lampor, datorere m.m. stängs ner och man hörde skrik någonstans från skolan. Strömmavbrott i hela skolan, haha. Som tur så fick vi tillbaka strömmen senare på dagen.

Nej nu ska jag fortsätta ladda upp bilder på bilddagboken. Hejdå

En liten del av min Hello Kitty samling

image52


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0