No End

Hej Hej

Bloggen kronglade för mig igår när jag skulle skriva dagens inlägg, så det blev tyvärr aldrig något. Jag kan sammanfatta gårdagen snabbt. Jag var i skolan, tro det eller ej. Vi kom på världens idée, ( Jag, Ida och Siri ) Vi började nämligen att planera hur vi ska se ut på nästa skolkort, vi ska inte vara lika tråkiga detta året. Vi ska vara olika länder, alltså vi ska klä ut oss till något som kännetecknar landet. Jag ska vara en Geisha från Japan, skräll. Boken ( En Geishas memoarer) inspererar mig, kan inte slita mig från den. Vad gjorde jag mer under dagen? Jag pluggade en massa och kollade klart på alla Andra Avenyn avsnitt, slutade verkligen hemskt. Jobbigt att man måste vänta tills september innan det börjar igen.

Idag har jag också varit i skolan, det var en ganska behaglig dag med bra väder. Två håltimmar, varav en var i slutet av dagen så vi kunde åka hem tidigare. Vi såg klart på filmen vi har tittat på i Engelskan i några lektioner, kommer inte ihåg vad den heter men den handlar om Revolutionen i Kambodja, var det revolution föresten? Den var iaf väldigt bra även om man inte riktigt fattade allt, men det hade man Sebastian till som fick förklara för oss. Efter skolan så har jag mest varit duktig och pluggat på Mat, Tro och Tradition, prov imorgon. Vi har föresten prov varje dag nästa vecka, låter som en väldigt kul vecka tycker jag.

Nu ska jag kolla min bilddagbok, antagligen ca 50 som har laddat upp bilder. Har inte varit inne sen igår någon gång och då blir det så. Hejdå

Syster
image57

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0