Misslyckat igen!

Hejhej

Förlåt för att jag inte har skrivit något förens nu, men jag har haft annat för mig idag. Har varit i skolan så klart, lång tråkig dag. Eller egentligen var den inte lång för att vi slutade klockan två. Åkte hem direkt och packade min väska, sen åkte jag och syster tillbaka till Grums. Vi åkte med en jobbig 800 buss, man måste ju egentligen byta till 700 bussen någonstans för att ta sig in i Grums, men vi sket i det och gick av vid Gruvön istället. Det blev en lång svettig promenad upp till Ida's lägenhet. Först gick vi ner och handlade lite nödvändiga saker på Ica och sen gick vi ner tillstationen och köpte oss en stor familje pizza och satte oss i gräset och hade picknick med Noice musik. Mysigt var det, fast det blev lite kallt. Folk som åkte förbi glodde hur mycket som helst, inte så konstig kanske. När vi hade ätit klart och pratat en massa så gick vi upp till lägenheten igen och åt upp Ida's kladdkaka och såg på The Notebook som var jätte bra. Sorligt slut, både jag och Ida började grina. Sen så blev vi ännu mera depprimerad när vi fick veta av Linnea att Sam och Extra Fredrik inte kommer imorgon. Nu blev allt misslyckat igen så jag skiter i allt och hem imorgon och ser på Eurovision song contest själv. Bajs.

Föresten så har jag fått svar från kommunen om sommarjobben idag. Jag fick jobb i Hammarlundens matsal, jippe. Tillbaka till det skit stället igen. Fast om jag får jordgubbs jobbet så tar jag ju helldre det. Hoppas verkligen jag får det. Måste prata med Karin. Nu är klockan 00.00 och jag ska sluta skriva och vara social istället. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0