Lördag Kväll

Hejsan.

Vi var som sagt ute och red förut. Ida på Pass, Jag på Biddie och Indgrid springande bredvid Mysse. Mysiga hästar. Ingrid lämnade oss senare så vi fick rida själva. Vi red en sväng i skogen, sen över 45:an och ut på gammel vägen där vi galopperade en del. Vi red förbi Ida's hus och hälsade på hennes Mamma och syster och sen tillbaka till stallet. Ingrid tyckte vi skulle komma och rida imorgon igen och det gör vi gärna. Stannar nog hos Ida till på måndag, så åker direkt till skolan med Ida. Det pågrund av att jag inte vill missa allt på tv:n och att vi ska hinna rida. Jag och mina tv pogram på söndagar, haha. När vi kom hem till Ida igen så såg vi på körslaget, glad att Laxå kören åkte ur. Nu ska vi snart se på en film som jag glömt vad den hette, men det var iaf med Helena Bonham Carter och då kan det ju inte bli dåligt.

Daniel ringde mig förut också, han ville ha dit mig. Lite svårt nu men han sa att dom hade klagat på höglhuda fester så nu kommer han inte kunna ha fler. Trist .

Lite bilder från stallet.

image12

Biddie

image13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0