Jag är en nörd

Hej

Förlåt för att jag inte skrev ett enda inlägg igår, hade inte riktigt tid och ork. Pluggade mest på Datorkunskapprovet som vi hade till idag, det gick inte så jätte bra för jag hade hjärnsläpp. Vad gjorde jag mer igår? Jo, just ja, jag var ju och red. Hade Rex och det gick väl lite halvbra sådär.

Idag har jag varit i skolan, som jag alltid är. Linnea kom inte föräns på slutet av dagen för att göra provet. Hon hade nämligen fått ögoninfektion under natten, Ida har smittat henne. Synd om henne eftersom vi ska på trippeldejt imorgon, men jag hoppas hon kan vara med ändå. Fast just ja, det blir ju ingen trippeldejt längre för en till kille skulle vara med, så det blir Jag, Ida, Linnea, Jocke, Fredrik, Fredrik och Sam. Hoppas det blir lyckat, vi som har planerat det här hela veckan. Vi ska iaf  vara i Ida's lägenhet och så ska vi nog grilla, sover även kvar där till på lördag.

Efter skolan idag så var jag, Ida och Linnea och fikade på Melkers i duvanhuset. Egentligen skulle nästan alla tjejer i klassen följt med, men det blev aldrig så för alla drog sig ur som vanligt. Men vi hade trevli ändå. Daniel och hans två kompisar kom även dit en stund hälsade på oss. Pratade lite roliga minnen och så. Sen så blev jag bjuden på studentfest hemma hos honom i Tolita. Det blir nog kul om jag nu ska dit!

Ikväll är det Semi final 2 i eurovision song contest och ikväll är ju Charlotte med så man får väl hejja på henne även om jag inte tycker att låten är särskilt bra. Sitter och lyssnar på alla låtanra nu, börjar lära mig dom. Jag är en nörd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0