I Bjälverud

Hej, nu är jag hemma hos Ida i Bjälverud. Har varit här i ett par timmar nu. Vi tog tåget vid 12, vi trodde vi var nära på att missa det men det åkte en kvart senare än vad det skulle. Vi satt och lekte med min dator på vägen till Sunne. Internet funkade inte av någon konstig anledning, men vi lekte med webcameran. Smakprov kommer här under. Väl framme i Sunne gick vi runt på marten en liten stund, köpte ingenting.

Vi åkte hem till Ida sen när vi tröttnade på att gå runt där. Hon bor jätte fint, i ett gulligt vitt hus. Det såg inte riktigt ut som jag tänkt mig, men det gör det aldrig. Vi var och letade madrass hemma hos hennes mormor och morfar som bor på andra sidan vägen i garderober med hemliga gångar till. Vi hittade aldrig någon madrass. Sen var vi inne i lagården och hämtade Idas helosan salva. Kul information. Ida har försökt lära mig att spela piano, det går väl inte så bra men jag är seg på att lära mig nya saker. Nu ska vi snart göra i ordning oss inför kvällen i Sunne. Det regnar, misslyckat eller ?


image7

image8

Kommentarer
Postat av: linnea

heej, vackra kort, ni verkar ha roligt :D
åh, jag vill också vara med och åka till ida !
jag saknar er det är så tråkigt här!
hoppas ni har kul ikväll !
haha jag får väll ringa och höra skvallret imorn, ha det fint snyggosar, vi hörs!

2008-05-02 @ 23:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0