Hola Belgrad!

Hej

Klockan är snart fyra och jag är fortfarande vaken. Det har redan blivit ljust ute och det här på minner väldigt mycket om sommar och sommarlov. Kvällen blev bra ändå, åkte ju hem till Sofia och såg på ESC. Blev glad över att Ryssland vann för dom var ju faktist en av mina få favoriter. Fast der är ju inte själba låten som är det bästa utan det är ju att världens bästa konståkare är med, Evgeni Plushenko. Älskar honom och har alltid gjort, deras uppträdande var väldigt bra. Sen så sjunger ju Dima Bilan underbart bra och han ser väldigt bra ut. Var jätte kär i honom för två år sen när han också var med, fast då kom han två. Tycker lite synd om Charlotte som kom så dåligt, hon förtjänade faktiskt en bättre placering. Men det var ju likadant för The Ark förra året, dom borde verkligen ha vunnit. Dagens bästa bidrag tyckte jag var Frankrike och Bosnien Hercegovina som jag också ringde och röstade på. Fast det roligaste var ju helt klart Björn Gustavsson, helt klockren var han. - Sweden 12 point, nooooo!

Efter att allt var slut åkte jag, Camilla och Isabell hem till mig och kollade på gamla ESC tävlingar, 2002, 2003 och 2007 hann vi igenom. Älskar robot dansen, hahahahah xD

Nu tror ja att jag ska sova, så Godnatt!

Dima Bilan

image56

Kommentarer
Postat av: BlommigPyjamas (Ida)

Du verkar ha haft det bra mycket roligare än vi! xD
Fast vi fixade tv:n, glappkontakt!

2008-05-25 @ 11:40:38
URL: http://blommigpyjamas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0