Hemma

Hej. Nu är jag hemma på hammarö igen. Vi tog tåget till stan klockan 07.10, alla sov typ på tåget förutom jag. Vi gick till McDonalds och åt lite frukost innan vi tog bussen till Grums. Skoldagen var seg som den alltid är på måndagar. Linnea var sjuk, helt tomt utan henne. Ida fick jätte ont i magen och fick gå till skolsköterskan som i sin tur följde med henne till vårdcentralen och senast jag pratde med henne satt hon med dropp på cetralsjukhuset. Hon kanske till och med måste stanna lver natten, stackare. Tycker verkligen synd om henne. Hoppas hon mår bättre nu. Kommer bli tråkigt utan både Linnea och Ida i skolan imorgon.

Ska göra historia provet som jag missade när jag var på gymnasieforum imorgon. Det kommer inte gå bra eftersom jag fastnade vid tvn istället för att plugga. Såg på slutet av Talang, början av 100 Höjdare och Inför eurovision songcontest. Blev helt besviken på Rysslands bidrag, trodde det skulle bli en toppen låt med Dima Bilan som sångare och Tiberland som låt skrivare.

Föresten så är min kamera lagad nu, får den imorgon eller på onsdag. Galdpotatis! :D

Förlåt för desigen, men den ska ändras på...

Nu ska jag ladda upp bilder på min bilddagbok, hejdå .
http://hejlimelilabuss.bilddagboken.se


image18

Kommentarer
Postat av: BlommigPyjamas (Ida)

Jag fick åka hem =) Och slapp dropp. Helt skönt!
Usch vilken bild det blev, du skulle tagit den med oss båda på xD

2008-05-06 @ 10:04:57
URL: http://blommigpyjamas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0