Hejdå till Grums

Hej

Det blev inte riktigt som vi tänkt oss, eller när vi vaknade imorse så bestämde vi att jag skulle vara kvar hos Ida iaf. När pappa kom för att hämta syster och så fick han hjälpa oss att fixa Ida's tv som är knäpp, men tyvärr så lyckades han inte för bilden är fortfarnade kornig och jätte jobbig att se på så jag åkte hem iaf. Vill ju inte missa Eurovision song contest och jag vill verkligen inte se det inspelat. Dom klarar sig ändå bra utan mig, jag förstör ändå bara eftersom jag är den femte. Så nu är jag hemma igen och ska antagligen se på den med Syster och hennes kompis Kristin.

När vi var nere och letade efter badplatsen i Grums så hittade vi en mobiltelfon, vi skickade ett sms till "älskligen" som vi hittade i telfonlistan. En liten stund senare ringde hon upp och vi bestämde att vi skulle möta henne uppe vis vårdcentralen. Så nu har ägaren fått tillbaka sin mobil. Tyckte vi var duktiga som inte bara tog den, skulle i och försig aldrig kunna göra det.


Bild från picknicken igår

image55

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0