Heartbreak City

Hej Hej

Kvällen har varit bra, det är skönt när man inte behöver tänka så mycket. Jag och Camilla satt och pratade massor på studsmattan innan maten var klar. Senare såg vi på talang, dom som jag tyckte var bäst gick inte vidare. När det var slut kom vi på att vi skulle våldgästa Isabell, så det gjorde vi. Lånade Romeo & Julia och The notebook av henne, som hon hade lovat att jag skulle få göra i vintras någon gång. Vi var inte alls länge hos Isabell, utan vi gick till Sofia och våldgästade henne också. Vi hade mys kväll med Guitar Hero, chips, nötter, dricka, roliga filmer på youtube och en massa prat. Tack för kvällen.

När jag skulle cykla hem från Sofia så körde jag nästan på ett rådjur, blev lite skrämd där.

Helgen efter stockholm så ska jag på trippeldate.

Kommentarer
Postat av: BlommigPyjamas (Ida)

Åhh, du fick något att göra iallafall! Vad kul =)
Hade gött gumms

2008-05-10 @ 10:09:47
URL: http://blommigpyjamas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0