Fredag

Hej

Dagen blev inte så jobbig som jag trodde, faktiskt så har den varit väldigt bra hitills. Var mer arg idag än ledsen, mest på mig själv. Men ja, det är bara att gå vidare. Jag är ju van så jag är ju bra på sånt här.

Nutidfrågorna som jag Ida och Linnea skulle göra till idag belv faktiskt bra. Även om det kronglade endel när vi satt och skrev dom sista. Två lärare lyckades stänga av strömmen till datorerna, lyckat. Efter skolan var jag och Ida i stan en stund. Vi var inne på H&M hur länge som hellst och provade kläder, men vi köpte inget. Eller jo Ida köpte ett par solglasögon. Sen tog hon tåget hem till Bjälverud och jag blev hämtad i stan. Kände verkligen att jag ville följa med dit igen.

Nu ska vi hem till familjen Kahn och grilla, trevligt.

JAG HAR FÅTT TILLBAKA KAMERAN NU!!!!!!

Kommentarer
Postat av: BlommigPyjamas (Ida)

Åhh, grilla! Det måste vi göra imorgon.. Men jag kan ju fresta dig med att jag ska ut och rida i det härliga vädret senare! Mohaha xD
Du och Linnea får komma hit på semester till sommaren tycker jag! :D

2008-05-09 @ 19:11:59
URL: http://blommigpyjamas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0