Finns ingen rubrik..

Jag har så himla tråkigt, finns ingeting att göra.
Jag vill träffa folk, men det känns som ingen vill träffa mig.
Eller jo, kanske Ida och Linnea. Men ida är hemma i Bjälverud och Lenna är på kalas tror jag.
Jag klarar inte av att vara hemma längre, jag tänker för mycket när jag är själv här hemma.
Klarar inte av det här nu..
Inte ens min syster är hemma, hon är och har det trevligt med sina vänner.
Alla är verkligen ute ikväll, ingen sitter vid datorn som jag kommer att göra resten av kvällen.
Orkar inte det här nu när det är meningen att man ska vara glad.
Ge mig sommar så jag slipper bry mig, så jag kan börja om och glömma allt.
Nu när allt hade börjat bli bättre och jag inte alls var så depprimerad som som jaghar varit det senaste året så blir allt värre.
Jag tror att Lasse får hjälpa mig ur det här..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0