Elvis

Heej .

Jag skiter i att skriva om gårdagen, det händå ändå inget intressant. Förutom att jag var hemma hos Ida en stund efter skolan eftersom jag skulle på utvecklingssamtal vid halvfem. Vi såg på Skönheten och odjuret och fikade med kladdkaka, muffins och äcklig dricka. Ida kunde nästan alla repliker och sånger i filmen.

Idag har jag varit i skolan, det var en rätt så rolig dag. Vi åt lunchen ute på gräsmattan, som jag och Ida gjorde dagen innan också. Det är mysigt! Jag och Sebastian satt och gapskrattade åt Ida och Linnea som skrek och sprang runt för att dom fick små kryp på sig. Bussresan till stan blev lyckad, jag, Linnea och Siri satt längst bak och för en gång skull så körde vi fort över guppen. Det var kul, haha så töntiga vi är. När vi kom till stan så köpte jag hårfärg och sen gick jag och Linnea och köpte Ben & Jerry's på konsum. Vi gick till älven och åt den, där träffade vi Camilla, Isabell och Sofia som också var där och åt glass. Fast dom gick sen, men jag och Linnea satt kvar länge. Jag spillde massa glas på min leggings, verkligen snyggt! Vi tog senare bussen hem till Hammarö och vi bestämde att vi skulle hitta på något senare, vad det blir har jag ingen aning om.

Nu har vi testat en ny smak! Den var god, fast det blev lite mycket choklad efter ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0